[ ]
Watashi No Kokoro







☆ official blog ✖
✖ official twitter ★
☆ official facebook ✖
✖ official skins ★

.post blockquote { background: url(http://i.imgur.com/P3g5T.png); border-top: 1px dashed #FF0080; border-left: 1px dashed #FF0080; border-right: 1px dashed #FF0080; border-bottom: 1px dashed #FF0080; } ]]>
Adik Baru ON Sunday 24 June 2012 AT 05:51
Hyee And Assalamualaikum 

huh lama tak update >,< eh haha aku dah tukar blogskin yaawww ! amacam ? semuram hati aku sekarang :( eceh ayat menggelabiii . huh dah lama jugak la aku takmembebel kt sini kan . kfineee tanak dengaa tu haa mak hang panggil balikk nun -.- hihi sengal . anw aku mintak maaf sebab dah lamaa sangat tak sapu , tak mop tak repair apa yang terbengkalai kt sini yea sayangg :* rinduu speedospeedo sama kau . dalam masa aku tak update ni kan , banyak benda yang terjadi kat aku . tapi the most important wanna to tell you is..... *bunyi dram* aku dapat adik baruu !

huhu yeaaayyy ! *menjerit* comel gila dohh :3 haha lupa pulak nak bagtitahuu nama dia . jengjengjenggg ~ Nur Amien Nasrullah . auwww <3 i heart him so much so damn . demi dia aku sanggup tak pergi sekolah untuk selamanya tahu !? haha ayat tak boley belaaaaa >,< aku dengki dohh dengan adik aku sorangg ni -.- dia lahir hari jumaat tapi aku hari ahad ? teeeeeet T.T haha dah takdir kan ? terima dengan redha dan ikhlas babeeyy :* eh mahu tak gila aku dengan dia ni ! comel dan sepet sangat hoiii . tapi dia ni lain siket -.- aku sebagai kakyongg Ehh ? haha kaklong dan angah lahir secara normall tapi dia ni tak . malu nak turun :D

alamakkk , aku taktahu nak cakap apedaaahh . eh bau somethingg tah ? haha bau aku takmandiii dohh *fish laugh* gtg lahh sayanggg :( aduhhh baru nak berleter lamalamaa dah kena out -.- ada masa aku update lagi kayyy :D sayang korang lajulajuuu :* doa aku dapat boyfriendd yangg memahami perangai aku tau >,< muahmuahmuah ilebyiuuuuporebberrrrr <3


0 Chūshaku