[ ]
Watashi No Kokoro







☆ official blog ✖
✖ official twitter ★
☆ official facebook ✖
✖ official skins ★

.post blockquote { background: url(http://i.imgur.com/P3g5T.png); border-top: 1px dashed #FF0080; border-left: 1px dashed #FF0080; border-right: 1px dashed #FF0080; border-bottom: 1px dashed #FF0080; } ]]>
Bekas Kawan Baik ON Saturday 21 July 2012 AT 00:47
Hyee And Assalamualaikum


aummm . gedik kan kami ? hahaha ._. Nur Khalida Anuar dia comel dan juga hotsetaffff siot . haha aku ingat lagi aku mula kenal dia masa darjah 6 . masa to ada ceramah nak masuk asrama kodd tak silap aku . aku pandang dia pelik jea sebab dia takda kening . alahaii , comel doh ! tapi lepastu lost contact . taklama lepastu jumpa balik dekat sekolah menengah atas reason sama kelas . awesomeeeee *baling kerusi*

bila dah sedar yang kami sekelas , kami mula sehati dan sejiwaa . haha ayat takbolee blaa . rapat gilaa ah masa to . sepanjang menjadi sahabat semua kami lalui termasuk bergaduh -.- haha dah kawan namanyaa mesti la ada bergaduh . apa ingat pakwemakwe jea yang boleh gaduh ? at last kami kawan balik . haha ala comel kan kami *perasan satu bakul* banyak kenangan dah kami cipta bersama .

dalam banyakbanyak kenangan masa tahun lepas kan , yang paling aku ingat masa nak sambut birthday dia . minah ni takreti potong carrot weh . haha takpe laaa , aku dah tolong potongg kan siket carrot kan . yang lain bonda dia mintak aku potong tomato . act to first time aku nak potong tomato sebab selama aku hidup aku takpernah potong tomato or makan tomato *rahsia antara kita auww* haha .

khalidaaa , jangan bgtahu bonda pasa tomato to pleaseee . aku baling telur kat kau nanti kalau kau bgtahuu jugak -.- haha seriously aku rindu waktu kita jadi bestfriend a long time ago . *Ehhhhhh?* kau ah ni . kau pilih nak bestfriend dengan si Farah en . hm nak watcmneaa . hope kita masih ada masa untuk berkawan macam dulu :') rindu kau gilaa babi . sayangg kau macam sayangkan penguin .

ehh aku sebut bab* tadi . astaghfirullahalazim . ohyaaaaa ! selamat beribadah puasa kepada semua umat Islam yang mengenali aku dan juga yang taktahu pn kewujudan aku *balingg batu masuk tasikk* hoho Alhamdulillah setan dah kena tangkap dan dihumbankan masuk jail . haha ayat keling ah . jangan ada yang minum air paip pulak ea ;D sayang korang lajulajuu :*










0 Chūshaku