[ ]
Watashi No Kokoro







☆ official blog ✖
✖ official twitter ★
☆ official facebook ✖
✖ official skins ★

.post blockquote { background: url(http://i.imgur.com/P3g5T.png); border-top: 1px dashed #FF0080; border-left: 1px dashed #FF0080; border-right: 1px dashed #FF0080; border-bottom: 1px dashed #FF0080; } ]]>
Put Away The Tears ON Wednesday 17 October 2012 AT 05:09

Assalamualaikum Hai There


lama sungguh beta tak update blog *sapu sampah* sampai berhabuk dah . korang sihat ? aku rindu nak membebel dekat sini . hmm btw now i'm totally single start 2:14a.m 23September . aku setia , aku rindu , aku sayang , aku jaga, aku care tapi semuanya tak dihargai . memang aku rase takpernah dihargai langsung . die yg lepaskan aku even sbb hal kecik . hmm nvrmind , cerita dah lepas .

mula-mula memang aku down teruk . but after aku teruk kene ceramah , marah and blablabla sebab down . ots aku call pyka after org yg aku sayang whatsapp 'our relationship is done, kay bye.' aku menangis kat pyka . haha bodoh enn aku ? ape boleh buat , suratan takdir . *one of my bff said* aku takboleh nk salahkn sesiapa dalam hal ni sbb dah tertulis di loh mahfuz apa yg akan terjadi .


now lama lah jugak aku single . even ade lah jugak yg nak try aku tapi aku buat bodoh je . sorry sangat-sangat , bukan aku nak mainkan hati sesiapa tapi i'm not ready yet . dalam bulan ni banyak sangat dugaan buat aku . aku hanya mampu tersenyum dgn semua pancaroba hidup ni *eceh ayat, hahahakpuihh* see gambar kt atas? professional sungguh aku buat fake smile .

aku rindu kan kau wey , haha rindu sangat . aku doa kau bahagia always . buang aku jauh-jauh okay ? kau kan benci dah kt aku *lap airmata guna tisu jamban* haha . ehh doa aku dpt buat yg terbaik untk final exam can ah ? aku tak henti-henti buat solat hajat untuk kau PMR , takan kau takboleh buat benda yg sama ? hehe sokay if takboleh . aku faham .

kay baru update karangan tah pape je ni 5perenggan dah penat *duckface.jpg* hoho so chill dude , korang doakan aku dapat kecapi bahagia boleh ? aku jarang nak bahagia skrg ni . byk sangat masalah . doakan jugak aku berubah jadi lebih baik . thanks kt semua yg sudi . for my family and friends , thanks also because always let me cry on your shoulder . gtg , exam makin hampir . sayang tinggi awan :*



0 Chūshaku