[ ]
Watashi No Kokoro







☆ official blog ✖
✖ official twitter ★
☆ official facebook ✖
✖ official skins ★

.post blockquote { background: url(http://i.imgur.com/P3g5T.png); border-top: 1px dashed #FF0080; border-left: 1px dashed #FF0080; border-right: 1px dashed #FF0080; border-bottom: 1px dashed #FF0080; } ]]>
Little Things ON Tuesday 4 December 2012 AT 02:30
Assalamualaikum



dah lama tak berjumpa , rindu rasa hati , ingin ku bertemu denganmuuuuu *nyanyi panggil hujan* hehe rindu gila nk berleter kat blog ni . hmm Subete o ketsujō . aicehh cakap bahasa jepun pulak aku ni ngeh ngeh ngeh . mesti tktahu kan . alaa mengaku jelah hehe maknanya rindu semua . kay now lets start the story . aku ada dua story nk share . idk ah nak tulis kt diary malas , better tulis kt blog je kan . pemalas sungguh aku ni .

firstly aku nk bgtahu yg aku dah jumpa sinar hidup aku semula . aku sedar aku bukannya baik sangat tapi aku akan cuba jadi yg terbaik buat dia . aku harap dia yg terakhir bg aku *jiwang sebentar bersama kitkat* siapa dia biar menjadi rahsia . hehe takan lah nak heboh pulak kan . relay aku kalini tak macam yg sebelum ni . kitorang contact kt twitter je . ada masalah teknikal sikit cara kitorang berhubung .

ciri-ciri dia ek , hmm bagi aku dia sempurna . takan ah nk cari yg terlalu sempurna , no one perfect in this world . see gambar kt atas tuh ? masa aku masih zaman ribena dulu , aku suka sangat dgn pooh . comel gila ouh pooh ni . gambar tuh aku lukis sendiri ea , bukan ciplak dari mana-mana . kebas tangan sebab dh lama tak melukis walaupun simple je *gebang antarabangsa* lol . act dia pn suka pooh . sejiwa betul .

kay now nk story about azzim . hmm dia baik act tapi dia tuh suka cari pasal . aku ni dah lah kuat sentap . dia pulak bodoh sangat suka buat aku terasa . tadi baru je gaduh . hmm malas lah nak cerita semua kt sini . bukan dia baca pn kan . cuma aku nak dia tahu aku sayang dia . dia dah macam abang aku doe *drama endon hilang abang* well aku kan tkda abang . hope dia tak lupa aku . aku kalau marah bukannya lama .

yeayy dah cukup 5perenggan *oppa gangnam style* hoho kalau banyak lagi aku membebel mungkin akan masuk 6perenggan . haa lupa nk cakap about result akhir tahun aku . alhamdulillah aku puas hati dgn result aku , meningkat . syukur sangat-sangat . next year pmr pulak . hmm cuak tuh ada lah jugak tp in shaa Allah aku akan cuba yg terbaik . sayang tinggi awan ;*












0 Chūshaku