[ ]
Watashi No Kokoro







☆ official blog ✖
✖ official twitter ★
☆ official facebook ✖
✖ official skins ★

.post blockquote { background: url(http://i.imgur.com/P3g5T.png); border-top: 1px dashed #FF0080; border-left: 1px dashed #FF0080; border-right: 1px dashed #FF0080; border-bottom: 1px dashed #FF0080; } ]]>
2 month anniversary ON Saturday 19 January 2013 AT 07:36
Assalamualaikum


Moshimoshi . until malam ni aku dapat online tp sekejap je . hmm awal tahun lagi dah kena push . itu tkboleh ini tkboleh . gila rasa nak mati kut . dengan nak pk pasal pmr lagi , study lagi , hw lagi dan semestinya soal perasaan . memang senang cakap nak lupakan soal hati dan perasaan ni tapi bila dah alaminya sendiri , kau akan tahu apa yg aku rasa . jangan anggap mudah dgn cinta monyet kerana kadang-kadang ianya akan menjadi cinta sejati . fulamakk *lap peluh kat dahi* sastera nak mati ayat aku . 

perasaan sayang ni , hadirnya tak di pinta . hmm tu lahh , hidung tak mancung pipi tersorong-sorong . ehhhh hahaha *banjir kilat seketika* kay sedar tak sedar dah 2 bulan relationship aku dgn cinta hati . mesti tertanya-tanya mana perginya syah sebab entry yg lepas aku kata nak terima dia kan? hmm its over between me and him . aku mula sedar yg aku takboleh hidup tanpa cinta hati even masatu syah pun hilang secara tiba-tiba. mula-mula aku rasa kehilangan tapi sekarang tak .

aku pun tktahu kenapa sampai mcm ni sekali masalah hati aku . kronik gila nak mati . kalau penyakit selsema burung tu masih boleh dirawat tapi kalau penyakit ni sampai bila-bila pn tktahu apa penawarnya . okay aku banyak merepek je dari tadi . maafkan saya . walaupun cinta hati tak make effort nak contact aku , aku dah faham kenapa dia buat mcm tu . sebab dia sayangkn aku dan dia tknak mama dia marah aku *how sweet he is* hmm actually hati aku jela rasa mcm tu .saje nak sedapkan hati .

haaaa ni nak story haritu masa ambil duit bantuan sekolah kan , ayah yg ambilkan . gila aku masa tu . dengan tengah panas tu aku cari ayah . dah ah sesak . gila betul . ayah boleh lagi lepak-lepak dgn sepupu dia . ketiak masam betul . so aku ambil alternatif lain lepak dekat teratak . lepastu ameer panggil aku kata ayah dah tunggu kat kantin . padan muka dia tunggu aku lama dekat kantin *gelak jahat* then masa aku pergi dekat ayah tu , aku terperasan yg meja sebelah ayah tu ada gang cinta hati aku tgh lepak . 

auw auw so sweet . hahaha aku terus cover muka then jalan ikut belakang ayah . petang tu tasha whatsapp aku cerita yg dia ada tanya cinta hati something after aku dah balik tu . aku tanya lah balik apadia kan , lepastu tasha cakap dia tanya cinta hati "couple lagi dgn ena kan?" lepastu cinta hati angguk . yeayyy *tepuk tangan lompat bintang* at last aku tahu dia still nak kan aku . kalau tak , buat apa dia nak mengaku kan? so dengan bangga nya aku katakan aku sayang dia .

"saya milik awak dan saya diamanahkan untuk menjaga perhubungan ini"

aku takkan lupa ayat tu . ayat tu yg selalu buat aku rasa tenang bila aku teringat kan cinta hati . dia mungkin tak sempurna , dia mungkin tak pandai berjiwang tapi dia pandai menjaga hati aku yang telah dia curi . eee nakal kan dia? *baling bantal* hehehe about syah tu aku takda niat nak seksa hati dia . tapi nak buat cemana . dari awal lagi aku dah minta dia lupakan aku . so lepasni kalau aku dengar bunyi sumbang mahram yg kata aku mainkan perassaan dia ke pe ke harap maklum lah tak dilayan .

see? sedar tak sedar masuk ni dah 7 perenggan aku membebel . kesimpulannya disini aku nak katakan yg aku sayang cinta hati aku . in shaa Allah setia hingga hujung nyawa . uhuks uhuks *malu-malu kucing* aku tak harapkan dia yang terakhir tapi aku cuba menjadikan dia yg terakhir . however hope korang enjoy baca and doakan kebahagiaan aku . tak sangka wey dah 2 bulan . haha tah dia ingat ke tak tu . isnin ni aku nak tanya dia . kihkihkih wish me luck for pmr too guys . sayang korang tinggi awan ;*










0 Chūshaku