[ ]
Watashi No Kokoro







☆ official blog ✖
✖ official twitter ★
☆ official facebook ✖
✖ official skins ★

.post blockquote { background: url(http://i.imgur.com/P3g5T.png); border-top: 1px dashed #FF0080; border-left: 1px dashed #FF0080; border-right: 1px dashed #FF0080; border-bottom: 1px dashed #FF0080; } ]]>
It Is Over And A New Life Begin ON Friday 26 April 2013 AT 08:20
Assalamualaikum 


Hello evelibadi . dah lama gila tak update . last entry was at  19 JANUARY 2013 AT 07:36  right? haha i'm so sorry . lately busy dgn study . so far alhamdulillah makin meningkat . aku dah boleh lupakan masalah kat rumah and kat hati . aku kuat kan? saya ok, saya dah besar *lap airmata* haha act rindu sangat dgn kehidupan yg dulu. tp nak buat cemano . barang yg lepas jgn dikenang . uhukhuk . rasanya kita dah boleh mulakan majlis sotset sekarang lah ea, dgn lafaz bismillahirrahmanirrahim .

tgk quotes kat gmbr tu rasanya korang dah boleh agak kan? hiho . 23Mar2013 jadi tarikh yg mungkin takkan aku lupakan . kenapa? am totally broken into pieces . sebelum ni entry aku happy je aite? yeahh aku pn tk sangka ini akan terjadi . tp nak buat cemano , dah takdir menentukan dia akan tinggalkn aku *fake laugh* ayat tkboleh bla kah kah kah . bukan aku yg minta , tp dia . before tu kitorang ada salah faham sedikit . nak cerita ke tknak? okay muridmurid , siapa nak tahu sila angkat tangan .

*krik krik* em cedih tkde siapa angkt tgn . huhu lol . em dr td aku asyik merepek kan? hmm bukan apa , hati aku sangat sakit bila mengingatkan kisah ini . after 4months 2days , cinta hati putuskan hubungan kami . mudah je ayat dia . mudah , ringkas dan padat . okay before tu aku cerita apa terjadi dgn kitorang dan apa salah faham kitorang tu ok? em diminta pengetua menghalakan spotlight kepada saya dgn kadar segera please , ok thankyou .

one day , dany dtg jumpa aku . dia kata " ****** fall in love dgn fyda " and i was like omg . kenapa cinta hati menduakan aku? aku down lepastu . but then i think positive . i make decision . what is it? aku akan mengorat cinta hati semula demi menyelamatkn hubungan kami *lompat bintang* huhu then aku buat satu buku kecil tentang dia . ikhlas dari hati semuanya aku buat sendiri . aku kenangkan balik masa mulamula kitorang berkenalan until skrg . my bff menangis lepas baca buku tu and idk why .

aku bg dia baca buku tu depan aku . masatu seriously aku tak sanggup nak hadap dia . aku rasa mcm aku ni nothing je bg dia *tahan airmata* tak pernah ke dia fikir dlm masa 4months apa yg aku lalui? aku sangat rindukan dia . tak ke dia rindukan aku? aku sangat sedih bila fikir semua ni . then aku minta balik buku tu dr dia , dia just ckp " thanks " ya Allah . sebak gila aku masatu . aku tahan je airmata aku depan gang aku . aku tak nak diorang tahu aku sedih . aku tak nak susahkan diorang .

aku ada jumpa fyda *ajet ajet gangster kampung pisang* aku jumpa just nak tanya dia kenal ke cinta hati aku and layanan fyda sangat membabi . boleh pulak dia buat muka . ouhh aku rasa nak sepak dia seratus  lima puluh juta kali . but aku sabar, kuatkan hati . aku stay sch , then hujan . aku mandi hujan dgn leyka and tasha . haha serious happy gila masatu . hilang semua masalah . but ptg tu aku terbaca tweet mamat tu . hm aku lari terus prgi tempat lain , menangis dlm hujan . bila dh tenang , aku pergi kt leyka balik .

" Awak, kita break Lah. Saya tak mampu lagi bersama awak. Mungkin saya bukan ditakdirkan untuk awak. Cukuplah Sebagai kawan. :'( "

*bunyi dram* jeng jeng jeng dia putuskan aku . i think i am not good enough for him . since that ibu kata aku makin teruk . kt sekolah jarang makan , kt rumah tak makan langsung . minum air pn sikit je . seriously tkda selera . tup tup en hoho berat aku turun . wahh bangga gila aku jadinya . but now dah naik sikit demi sikit balik . haha lol kenapa? hati aku dah ada yg doktor baru . dia jumpa hati aku , then dia jaga elok elok . sebelum tu dia jahit lah kan , of course .

aku sebenarnya taknak story tp biarlah senang sikit malas nak menjawab org tanya banyak kali . kihkih *gwiyomi paling comel dalam asia* ceh poyo sebentar . em aku cepat dpt pengganti bukan bermakna aku curang weh . cuma aku dah lama move on slowly atas nasihat qayyum . hm jgn salahkan aku lah kan . lagipun aku pn dh tk sanggup nk hidup mcm tu je . rupanya aku je yg sayang dia selama ni . dia? hmm thanks for everything awak . appreciate sangatsangat .


hoyeahhhhhh *chicken dance* siapa kah gadis gadis melayu di atas ni ? ini lah diaaa payung saya ketika hujan dan panas . eh lols . mungkin terlalu awal untuk aku kata aku cintakan dia tp yg aku tahu aku sayangkan dia sangatsangat . he is cute you know? he accept me for who i am . dan cerita kami sangat sweet . for me lah . hihi aku pun tak sangka  sebenarnya yg dia akan jd kekasih aku tp em dah takdir . aku taknak kehilangan dia . dia baik sangat . 

aku tak ambil kisah apa org nak kata about us , about aku and about dia . hatters is lifeless right? bhaha *evil laugh* btw esok genap sebulan aku dgn dia . yeayeaaa tepuk tangan sikit . em tak tak . doakan kebahagiaan kami lg molek rasanya . perlu diketahui bahawa kami tak couple ea . ulang suara , bukan couple . kami bercinta je . haha ayat mintak kiss percuma je kan wkwk . okay sediakan baldi untuk muntah sebentar . adakukesah? janji aku sayang sama ini poyo ouhh .

sedar tak sedar ini adalah perenggan ke sebelas . fuhhhhh *stretching jari* apak penat ah . lama pulak tu aku nak menghasilkan buah fikiran . kwangkwang em act ada byk bnda nk story but next time lah ea anakku sekalian . cuak ah . start bulan lima nanti eden dah busy dgn pmr . hmm mesti akan terabaikan my intan payung sorang ni . uhukhuk kecian dia . sabar lah ea sayangku . okay tadah tangan , kita baca doa ni beramai-ramai ok

Bismillahirrahmanirrahim . Ya Allah , kau kurniakanlah kejayaan 8A kepada Nur Sabrina Binti Khalid dalam peperiksaan PMR pada hujung tahun ini . Permudahkan lah segala urusan nya di dunia dan akhirat . Aaamiiin Ya Allah .
just that. thanks for everything . Assalamualaikum . big much love :*










0 Chūshaku